Tuesday, July 26, 2011

Puasa, Raya, dan Exam...

Pejam celik dah tinggal berapa hari lagi je nak puasa..
Suasana kali ni akan terasa sangat la lain dari sebelum ni..
Mana taknya midterm utk Chemical Pathology tinggal lagi seminggu lebih je lg..
bru study 3 topik je.. lgi 3 topik x study lg..
tu belum kira untuk paper Blood Banking, Hematology, Histopatholgy, Cytology dan Medic Microbiology..
smuanya dekat hujung logy2..
Memang jam bin sekaya la nak kalu nak menyumbat smua benda serentak..
Jadual belajar malas nak buat.. akibatnya skang ni aku tak tahu nak study apa??? (T.T)
Alkisah Raya pulak.. jatuh pada study week, bak kata Allahyarham Tan Sri P.Ramlee dalam cerita Pendikar Bujang Lapok.. Coooobbbaaaaaaaaaaaannnnnn..
Maka kun fayakun la aku time raya ni..
member baik aku sambung degree sains gunaan kat U.M.K. msa raya ke 8..
nak tak nak kena jugaklah aku balik umah kat Telok Air Tawar(aku orang Pulau Pinang nak habaq mai)
Dan time tu jugaklah aku tengah berperang dalam dewan exam.. 2 minggu pulak tu..
Maka Raya Aidilfitri aku kali ni, aku harus meredhai apa saja dugaan yang mendatang walaupun time exam nnti terdengar lagu raya atau terbau makanan yang bole buatkan air liur aku meleleh...

p/s: siapa yang tak habis ganti puasa, masih sempat nak berbuat ye.. :)

No comments:

Post a Comment