Monday, August 1, 2011

Day 1 of Puasaku.. part berbuka...

berbuka petang tadi kat umah pak cik aku kat PJ..
mak ayah aku pon ada sekali..
dah lama tak makan satu meja dgn mak ayah..
petang tadi aku g dgn ayah g KLSentral g beli tiket balik..
bsok pg pkul 8 mak dgn ayah aku balik Penang..
aku pulak balik Penang dgn kazen aku Nana 25 puasa..

Berbalik time buka tdi..
mak, dgn mak cik aku n kazen aku bersilat dekat dapur..
masak juadah berbuka, mn x bersilatnya..
lg 1 jam nak buka, tpi sempat jgak la smua lauk di masak..
antaranya bihun goreng, ayam masak babanyonya, kari ayam n sayur bayam..
lpas dah puas mencekik..
apa lagi tunaikan kewajipan sebagai seorang muslim la..
ok lah ni jer yang aku nak tulis utk post ni..
bsok klu time sahur aku sempat tulis..
aku post lagi.. Adious Amigos..
Selamat berehat...

No comments:

Post a Comment