Tuesday, August 2, 2011

Day 2 of Puasaku.. Sahur and Berbuka...

Sahur kat umah pak cik aku dgn parent aku..
lpas sahur bole plak aku terlelap..
nsib baik x lama.. klu x mmg mc sndri la hari ni..
siap2 beg apa kejadahnya semua, msa tu pon parent aku tgh bersiap nak balik Penang..
train pukul 8.45 pg..
smpai kat KLSentral dah pkul 8.15 kot.. msa tu yg drop off aku dgn parent aku, adalah kazen aku dgn pak cik aku..
aku pulak teman parent aku jalan smpai kat tmpat menuggu aku salam dgn parent aku, lpas tu chow g kelas..

smpai je kat kelas dah 9.30 pg, kuliah dah mula.. aku dgn selamba badaknya masuk jgak kuliah tu.. Lecturer aku Miss tnya apasal lmbat aku cakap bru smpai sebb hantar parent balik Penang dri KLSentral.. aku Miss A ok je.. trus aku je aku jalan g kat meja row dpan sekali.. duduk bukak nota dengar kuliah dlm keadaan mengantuk..HAHA memang stylo.. siap terlelap lagi.. HIHI.

abis je kuliah plan dgn klasmate aku g bazar..
aku ajak housemate aku sorang
g jalan kaki..
smpai je kat bazar aku cari makanan yang aku mengidam sejak sebelom puasa lagi ( bunyi mcm perempuan mengandung ) IAITU Otak-Otak dgn Sata.. aku dgn kwn aku panggil brain-brain.. HAHA.. dah mcm zombie Kg. Pisang la plak.. :)

dah abis beli kitorg balik naik teksi..
aku dgn housemate aku trus naik rumah..
housemate aku gaduh nak masak mee..
jadi aku mintak la housemate aku yg sorg lagi tolong ajarkan member aku nak masak mee goreng..
dah siap masak member housemate yg lain bru balik dr bazar bawa balik mcm2 benda..
masa nak dekat buka tdi.. memang heaven jgak la.. kenyang yg teramat.. tpi SYUKUR Alhamdullillah rezeki bulan puasa ni dpt jgak aku satu rumah dpt makan sama2..

lepas tu apa lagi tunaikan kewajipan la g surau buat terawih.. bukan tawarih tau..
ok la ni je yang aju nak tulis.. kalu rajin nnti sahur aku tulis.. Adious Amigos...

No comments:

Post a Comment